79877
Book
In basket
(Seria Prawa designu, Mody i Reklamy)
E-mebel, e-talerz, e-bransoletka – dlaczego najnowsze osiągnięcia techniki należy przyjmować z dużą dozą ostrożności? Niniejszy, pierwszy tom Serii Prawa Designu, mody i Reklamy poświęcony został instytucji prywatności w Internecie z perspektywy technologii lokalizacyjnych, jak też technologii ubieralnych i wszczepialnych. Autorzy w błyskotliwy sposób opisują mechanizmy funkcjonowania świata cyfrowego i czyhające w nim zagrożenia dla prywatności biorąc na warsztat najnowsze dokumenty UE. Książka jest adresowana do każdego użytkownika sieci, w szczególności studentów kierunków prawniczych, informatycznych i artystycznych, jak też do profesjonalistów, którym krytyczna analiza tej tematyki pozwoli na odnalezienie się w wyznaniach stawianych w ich codziennej praktyce.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie redakcyjnej i na okładce Marlena Jankowska, zaś na końcu książki autorka ma nazwisko dwuczłonowe Marlena Jankowska Augustyn.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 305-327.
Target audience note
Książka jest adresowana do każdego użytkownika sieci, w szczególności studentów kierunków prawniczych, informatycznych i artystycznych, jak też do profesjonalistów, którym krytyczna analiza tej tematyki pozwoli na odnalezienie się w wyzwaniach stawianych w ich codziennej praktyce.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again